Arhiva cu toate evenimentele culturale – orice eveniment cultural trece automat in aceasta sectiune in mementul...
Descrierea categoriei "Cum a fost evenimentul?"
Arhiva cu toate evenimentele culturale – orice eveniment cultural trece automat in aceasta sectiune in mementul in care s-a terminat. Va rugam sa scrieti aici informatiile relevante si impresiile dupa eveniment, sa adaugati poze si orice alta referinta.
Nu este o lista completa a evenimentelor culturale din Bucuresti, ci una cu rol exemplificativ, pentru ca veti regasi aceste evenimente in fisa fiecarui spatiu cultural in parte, ca sa va faceti o idee mai clara asupra evenimentelor care se pot organiza acolo.
Listele se pot (re)aseza in ordine crescatoare/ descrescatoare dupa valorile campurilor selectate in casuta din partea de sus a coloanei.
O vedere sintetica si de ansamblu a evenimentelor culturale dintr-o anumita perioada puteti vedea in sectiunea “Harta culturii“, unde evenimentele sunt puse direct pe harta orasului.
Spectacol independent găzduit de Teatrul Național din București
Spectacolul Podu`, regizat de Horaţiu Mălăele, după textul „Podul sinucigaşilor”, de Paul Ioachim, aduce în faţa publicului o temă mai puţin abordată în trecut: sinuciderea.
Spectatorii urmăresc, timp de o oră şi jumătate, un spectacol plin de savoare şi umor, în care un intelectual neînţeles, interpretat de Horaţiu Mălăele, un îndrăgostit, rol jucat de George Ivaşcu, şi o artistă – Meda Victor, „stau la coadă în faţa morţii”.
Personajele se întâlnesc pe „podul sinucigaşilor”, unde aşteapta un tren care să le pună capăt zilelor, şi fac haz de propria lor neputinţă. Ideea sinuciderii celor trei personaje, care îşi povestesc propriile drame, nu se concretizează, pentru că, de fapt, nici unul dintre ei nu vrea să moară cu adevărat. Este de fapt esenţa piesei, care îl face pe spectator să plece spre casă cu ideea că există întotdeauna speranţa şi motivaţia pentru care viaţa merită să fie trăită.
Destine frânte
Trei destine, trei poveşti de viaţă, trei tipologii. Îndrăgostitul – bizarul şi logicul metrolog – a fost abandonat de iubita lui pentru alt bărbat mai înalt, mai frumos şi puternic. Deşi lua vitamine cu regularitate, pentru menţinerea tonusului, nimic nu l-a ajutat să îşi recâştige iubita, aşa că a decis să meargă pe pod.
Cel de-al doilea personaj care alege podu’ este o tânără care a picat examenul la actorie şi, spune ea, a fost „călcată în picioare de toată lumea”.
Al treilea personaj este un intelectual nefericit, „copilul secolului”, ale cărui creaţii literare absurde sunt de neînţeles.
Toţi trei asteapta „trenul morţii”. Deşi ţine un ceas în mână şi socotește minutele care se scurg până la momentul morţii, îndrăgostitul e primul care dă bir cu fugiţii. Artista vede în intelectual un posibil iubit, care, în aceste condiţii, zăreşte o speranţă pentru reuşita operei lui.
Podu’ este un regal actoricesc, de la care plecăm cu ideea că există, întotdeauna, o şansă şi o speranţă pentru care viaţa merită a fi trăită, fie măcar din curiozitatea de a ştii ce se întâmplă mâine.
Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.